2013. január 10., csütörtök

4.rész 
Tudom nagyon sokat kellett rá várni , de nem volt időm írni.. :) remélem tetszeni fog.. :))

Nem tudtam mit tegyek Taylor hisztérikusan visitozni kezdett 
- Még is ki ez a cafka e miatt a kis lotyó miatt akartál velem szakítani? Én sokkal jobb vagyok többet érek hírnevem és pénzem van és nem sokára enyém lesz Mr. Malik is..- kiabálta nyávogós hangon 
- Na ide figyelj..- tettem felé egy fenyegető lépést , de Harry meg fogta a kezem és egy olyan " Nyugalom majd én el intézem " pillantást lövelt felém
- Ő nem lotyó talán össze téveszted magaddal és szerintem nem kell szakítanom veled mivel nem is vagyunk együtt .. A hírnév és a pénz semmit nem ér ha nem szeret senki tiszta szívéből .. Zayn.??.. *hahaha* ..-nevetett fel Harry..- Soha nem lesz a tiéd mert nem engedem hogy el szedd Perrie-től..- mondta  idegesen .. Ez a srác nem olyan mint amilyennek hiszik na jó tudom most mindenki azt gondolja hogy mit beszél ez mikor még nem is ismeri , de ahogy le osztotta Taylort és meg védte Perrie-t és Zayn-t azt gondolom hogy ki áll azok mellett akiket szeret..
- Te egy Idióta vagy aki ráadásul csúnya is  Perrie egy ribanc Niall egy hülye szőke aki csak eszik egy normális barátnője nem volt még Louis azt hiszi hogy fontosabb neked mint én Zayn egy hülye Liam talán ő a legnormálisabb köztetek , de össze jött a másik kurvával így ő se tiszta..- mondta cinikusan Taylor miközben a szőke haját simogatta.. Mit ne mondjak elég ön telt a csaj.. Harry-t nagyon szíven ütötte amit mondott neki és el is rohant.. Itt nekem be telt a pohár kiabálni kezdtem..
- Harry nem idióta és nem csúnya ..rohadt helyes amúgy is akkor mi a jó istenért vagy még mindig vele.?? Jobban mondva akarsz még mindig vele lenni .. Perrie nem ribanc.. Niall nem hülye és lehet hogy sokat eszik meg hasonlók , de még is jobban szeretik mint téged a rajongóid és a családod együtt véve.. Az lehet hogy olyan komoly kapcsolata még nem volt , de aranyos srác úgyhogy kuss .. Hidd el hogy Loui ezerszer fontosabb Harry-nek mint te valaha is voltál.. Zayn nem hülye és nyugodtan le akadhatsz róla.. Liam-nek legalább van egy komoly kapcsolata te idióta kis kurva nézz már magadba a leghosszabb kapcsolatod hány hónapos volt 4-5.?? ..- kiabáltam , de Swift félbe szakított
- Nem vagyok kurva..
- Kuss ribanc.. Az vagy nézz magadba el ásod magad mindenki előtt szánalmas vagy.. Na csáá..- mondtam majd Harry után mentem hallottam ahogy Taylor utánam kiabálja hogy " Úgy is tönkre teszlek téged is és a One Direction-t is.. " Én erre csak vissza néztem fel emeltem a középső ujjam majd tovább mentem .. Mikor az autóhoz értem a srácok nem voltak ott először azt hittem senki , de meg halottam hogy le ütődött valami.. Gondoltam Harry az így be másztam mellé.. 
- Ne foglalkozz vele .. nem tudja mit bukott .. Nem érdemel meg téged..- mondtam miközben próbáltam el kapni Styles tekintetét , de ő kerülte az enyémet..
- Mindig is tudtam hogy nem szeret .. hogy csak ki használ és csak a bandát akarja tönkre tenni majd Zayn fel szedni és ami a legrosszabb hogy miatta vagyok most haragba a srácokkal..- itt már kereste a tekintetem.. A kocsi egyik sarkában ültünk .. Olyan hihetetlen volt ez az egész Mr.Sytles nekem önti ki a szívét ..
- Figyelj egy jó tanács ha vége a koncertnek menj fel a színpadra és jelentsd be hogy Taylorral vége ..
- És mi lesz ha még több rajongót el vesztek?..- kérdezte könnybe lábadt szemmel .. Tisztelem az olyan srácokat akik nem szégyelnek sírni .. 
- Ne törődj vele.. Azok nem voltak igazi Directionerek.. helyesbítek nem szerettek eléggé ahhoz hogy el fogadják a Taylorral való viszonyodat ne feledd egy rajongód mindig lesz bármit tégy vagy bárkivel légy..- mondtam majd egy puszit nyomtam az arcára és ki szálltam a kocsiból .. Majd a V.I.P. szobába mentem ott voltak Niall és egy szendvicset evett a barátnőm valamit ivott .. Persze Niall mellett .. Liam a telefonját nyomkodta .. Zayn Perrie-vel beszélt telefonon .. Nem is értem miért nincsenek itt.. Louis pedig egy széken ülve szomorkodott .. Gondoltam oda megyek hozzá meg kérdezni hogy mi a baja.?! 
- Sziaa..- ültem oda mellé..
- Hali..
- Mi a baj.??..- kérdeztem miközben Loui arcát fürkésztem  bár őt nem izgatta csak a padlót bámulta 
- Nem érdekes 
- Harry.??
- Igen ő , de most komolyan nem durva hogy le cserél egy csajra .. Egy Taylorra mert azt meg érteném ha egy nála szebb csajra mint pl. te , de ő azért ez gáz..- tört ki belőle majd könnyezni kezdett 
- Cssss ne aggódj ma lesz egy meg lepid a koncert után..-mondtam majd meg öleltem vigasztalás kép..
- Még is mi?..- kérdezte miközben ki bújt az ölelésemből .. Persze először viszonozta majd el húzódott 
- Titok..
- Mond el..kérlek.. Lécci..- kérlelt Loui
- Nem lehet hisz ha el mondanám nem lenne meg lepetés..- mondtam mosolyogva erre ő is el mosolyodott
- Igaz..- ez után Harry lépett be a helyiségbe és felén közeledett
- Haver beszélhetnénk?.- kérdezte félve Louis-tól..Ő csak bólintott majd el mentek.. Én ott ültem egyedül kezdtem unni magam mikor gondoltam meg nézem az időt.. a srácok 5 perc múlva kezdenek..
Gondoltam meg keresem a két fiút , de akkor pont be léptem az ajtón.. Harry keze Louis vállán volt és ez fordítva is igaz volt.. 
-Szóval szent a  béke.?..- mentem oda hozzájuk ..
- Igen az bár nem nagyon izgat..- vont vállat Hazza 
- Ohh értem ..- mondtam unottan 
- Csak poénkodok rohadtul örülök hogy végre ki békültünk..- kiabált Hazza majd úgy mond öröm táncot jártak 
- De am nem baj hogy 2 perc múlva kezdtek.?.- kérdeztem komolyan
- Hogy mi .?? Mindenki álljon meg ott ahol van .. Lia egy tükröt..- mondta Hazza én oda nyúltam az asztalhoz el vettem egy tükröt (3volt ).. és oda adtam neki.. ő bele nézett meg igazitotta a haját majd meg szólalt ..
- Most már mehetünk..-mondta majd mindenki nevetni kezdett.. A srácok el mentek a színfalak mögé ott meg álltak majd el indult a zene be indult a füst gép a színfal ketté húzódott és kimentek a srácok .. 
...
 Miután vége lett a koncertnek és le jöttek a srácok Harry vissza szaladt a színpadra majd meg szólalt ..
- Sziasztok örülök hogy el jöttetek és ezen alkalommal szeretnék be jelenteni valamit .. Szóval Taylor és én hivatalosan is szakitottunk .. Nem közös meg egyezéssel mivel az a lány egy fél őrült szét akarja szedni a bandát és Zayn-t el akarja venni Perrie-től, de ne aggódjatok ezt nem fogjuk hagyni.. Na akkor lényeg a lényeg Haylor nincs többé.. soha .. - mondta  Harry nyugodtan mosollyal az arcán.. A rajongók örültek talán vissza kapja Harry a rajongóit akiket el vesztett talán nem , de egy biztos jobb lesz így.. Én úgy érzem.. Miután le jött a színpadról Louis meg ölelte barátját majd meg veregette a vállát aztán vett egy nagy levegőt
- Haver ez akkora meg nyugvás számomra..- majd ki fújta *Hahahah* nevetett fel Harry olyan édes.. Mindig is ő volt úgy mond a kedvencem ..
- Lia jössz sétálni.??..- kérdezte Mr.Sytels én az órámra néztem ami pont akkor váltott éjfélre ..
- Egy séta még bele fér..- egyeztem bele majd el mentünk a sziklához sétáltunk ahol beszélgettünk mielőtt Taylor meg nem zavart minket 
- Köszönöm..- mondta Harry miután le ültünk 
- Még is mit köszönsz.?..-kérdeztem 
- Azt hogy lelket öntöttél belém és hogy segítettél hogy kiálljak a színpadra azzal az indokkal hogy be jelentsem hogy Haylornak vége ..- mondta Hazza majd meg puszilt 
- Semmiség.. -mondtam majd kicsit remegni kezdtem mert nagyon hideg volt és meg egy szál pólóban ültem ott .. Harry észre vette majd le kapta a felsőjét és rám adta.. Picit nagy volt , de az nem számít..
- Köszi..
- Egy puszi lesz ..- mondta nevetve én meg oda hajoltam és adni akartam az arcára egy puszit , de el fordította a fejét és a szájára ment majd meg kezdett csókolni én vissza csókoltam .. 

Remélem tetszik az új rész tudom nem valami hosszú , de nem volt időm többet írni.. :||:)

1 megjegyzés: